söndag 1 januari 2012

Gott nytt 2012!

Efter nyårsfest och glam igår med god mat, lite skumpa och fina raketer är vi nu inne på det nya året. Sitter och undrar hur detta året kommer bli. 2011 var ett år att glädjas åt, med många fina minnen.
Som när vi var på Teneriffa i febrauri och hade en solig och avkopplande vecka, yngsta sonen och jag provade fiskspa.


Vi bodde på ett jättefint hotell med härlig pool och fina palmer. Vi njöt god mat och bara slappade, tillsammans!









I somras när vi var med mormor och morfar i Danmark, jättehärligt. Vi bodde i en mysig stuga i en skogsglänta, tog dan som den kom. Såg vågorna mötas i Skagen. Var på museum. Badade i havet. Åt gott. Njöt av livet!

Mina otaliga stickprojekt, endel mera crazy än andra, här har jag ägnat mig åt stickgraffiti och stickat in avloppsröret i tvättstugan! Man måste ju ha det lite fint där också!








 Alla härliga skogspromenader med mycket svampskörd. Lite lingon blev det också!
Alla underhållande handbollsmatcher vi fått se. Nya utmaningar för vår äldsta son som har lyckats bra! Här blev det rejäl vinst!

Alla glada och goda överraskningar som mina barn och min man skänkt mig. Denna fina kladdkaka värmde extra i mammahjärtat.


Ser nu fram emot det nya året med glädje! Gott nytt 2012 till er alla.

1 kommentar:

  1. Gott nytt år! ska bli spännande att se vad du kommer att hitta på för stickprojekt ;)

    SvaraRadera