fredag 11 november 2011

I väntan på garn!

I väntan på beställt garn till mina julkulor blev det en provstickning av julkula i mohairgarn, kanske inte den vackrast. Hoppas det blir bättre i rätt garn. Kanske att jag provar att stickar helt vita julkulor av detta garn inte med mönster, det blir nog finast.


Tog istället och stickade ett par babysockor som kanske kan värma i vinter. Stickade i vriden resår utan häl och då kan de passa ganska länge. 
Vet ju en bebis som snart är på väg ut och kanske får ett paket på posten.


Passade på att ta en bild av det fina smycke jag fått av min svägerska i present för ett tag sedan som jag haft svårt att hitta något det passar till. 
Nu har jag köpt mig en varm och vacker kofta som det passar perfekt till. 


Trevlig helg till er alla!



1 kommentar: