söndag 1 april 2012

Paus i handarbetet!

Efter mer än två veckor av smärta i höger handen börjar det så smått kännas bättre. Pekfingret och knogen nedanför pekfingret har värkt så otroligt, har knappt kunnat använda handen. Mina nära och kära tror jag är "övertränad" vad gäller handarbete och därför fått ont! Har inte rört en stickning eller virknål på länge, får nu titta på tv´n om kvällarna då jag inte läst i mina skolböcker! Jag det har inte varit lätt... i fredags dock vände det och började kännas bättre. Salvor av olika slag, värmande vetekudde och Ipren har nog gjort sitt till. Har en tid till arbetsterapeuten på lasarettet den 12/4, tidigaste tiden...ja inga akuttider där inte. Får nog vila från stickningen ett par dagar till, jag som skulle virka massor av påskägg till påsk...så kan det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar